U Rudniku mrkog uglja Kakanj, na površinskom kopu Vrtlište, počela su rad četiri nova kiper-kamiona za transport uglja. Njihova nosivost na industrijskim saobraćajnicama je 21,5 tona uglja. Transport uglja, od radilišta do prijemnog bunkera na pretovarnom sistemu, u oba smjera, trenutno se odvija na dužini od šest kilometara. U idealnim uvjetima ova četiri kamiona tokom jedne smjene mogu transportovati 860 tona uglja. Tokom jednog radnog dana, u dvije smjene, unutar površinskog kopa se transportuje oko 3.000 tona, tako da sa novim kamionima u vlastitoj režiji Rudnik Kakanj na PK Vrtlište sada može transportovati više od polovine iskopanih količina uglja. Kvalitet montaže i tehnička izvedba kamiona su u skladu sa traženim standardima iz ove oblasti i uslovima koje smo naveli u tenderu. To je potvrdila i komisija za prijem kamiona, tako da se očekuje potpuna iskorištenost kapaciteta kiperskih sanduka i snage motora od 286 kW.
U Rudniku mrkog uglja Kakanj, na površinskom kopu Vrtlište, počela su rad četiri nova kiper-kamiona za transport uglja. Njihova nosivost, kako je saopšteno iz uprave preduzeća, na industrijskim saobraćajnicama je 21,5 tona uglja.
Transport uglja, od radilišta do prijemnog bunkera na pretovarnom sistemu, u oba smjera, trenutno se odvija na dužini od šest kilometara. U idealnim uvjetima ova četiri kamiona tokom jedne smjene mogu transportovati 860 tona uglja. Tokom jednog radnog dana, u dvije smjene, unutar površinskog kopa se transportuje oko 3.000 tona, tako da sa novim kamionima u vlastitoj režiji Rudnik Kakanj na PK Vrtlište sada može transportovati više od polovine iskopanih količina uglja.
"Kvalitet montaže i tehnička izvedba kamiona su u skladu sa traženim standardima iz ove oblasti i uslovima koje smo naveli u tenderu. To je potvrdila i komisija za prijem kamiona, tako da očekujemo potpunu iskorištenost kapaciteta kiperskih sanduka i snage motora od 286 kW", kazao je vršilac dužnosti direktora Rudnika Kakanj Mirsad Jašarspahić.
Kamioni su nabavljeni prošli mjesec postupkom javne nabavke i to iz sredstava dokapitalizacije rudnika uglja. Njihova ukupna vrijednost je 652.800 KM, a garnatni rok u kojem se proizvođač, u slučaju eventualnih kvarova, obavezao servisirati kamione je 25 mjeseci.